7 Ağustos 2011 Pazar

TURKUAZ




Bronz tene cok yakıstırdıgım iki renk vardır biri turkuaz biri de yavruagzı.Hem bu iki renk de birbiriyle oyle yakısır ki,harika bir kombin olur.Yaz basladıgından beri kendime yavruagzı renginde ruj arıyorum ama bulamadım.Sanırım dudak rengim koyu oldugu icin ben de pek guzel durmadı.Ama dudakları acık renk olanlar icin tavsiye edebilecegim NARS -VELVET MATTE LIP PENCIL -BOLERO var.Turkuaz rengi ise cok guzel bir goz kalemi buldum; MAC - SO THERE JADE  ve aynı renk oje ile kombinledim RIMMEL - 500 PEPERMINT gunluk hayatta beyaz gomlek ve kot kombiniyle o kadar guzel duruyorlar ki..Bir davette cekilen fotografını buldugum Ginnifer Goodwin ise turkuaz makyajı ve ile kombinledigi VAN CLEEF & ARPELS turkuaz gerdanlıgı ile goz kamastırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder