12 Ocak 2012 Perşembe

SON Dizisinin Kıyafetleri

Bir arkadasımın tavsiyesi ile gecenlerde Son dizisini izledim.Oyuncu kadrosu gercekten basarılı ve konusu da oldukca enteresan gozukuyor.Keyifle izledim ve bir dahaki bolumu heyecanla bekliyorum.Bence bir diziyi keyifli kılan unsurlar bunlarla sınırlı diil tabii.İnsanın gozu guzel sahneler gormek istyor guzel mekanlar ve guzel kıyafetler gibi..İste bu dizide bu basarılmıs.Dizi boyunca gozumu Nehir Erdogan ve Berrak Tuzunatacın kıyafetlerinden alamadım. Hepsi birbirinden sık ve carpıcıydı.Dizinin stil danısmanları Deniz Marsan ve Basak Dizer Fransez olunca daha farklı bir durum beklenemezdi tabi ki..Ben ozellikle Berrak Tuzunatac'ın giydigi siyah deri bluze bayıldım.Bluz Simay Bulbul'un tasarımıymis.Turkiye'de olsam bir dakika durmazdım,siz kacırmayın derim..

Bir diger kacırılmaması gereken kıyafet ise Nehir Erdogan'ın giyidigi deri etek ve bluz kombini idi.Etek H&M,beyaz bluz ise Elif Cıgızoglu imzası tasıyormus.Herkesin emegine saglık..

8 yorum:

  1. simay bulbul'den aldigim birkac bluzum var ben de begeniyorum tarzini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim cokta yakısıyordur sana ozgulcugum..sevgiler..

      Sil
  2. Nehir erdoganin giydigi uzun hirkaya bayildim onu istiyorummm ama nasil:( ve nerden alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hırka BNG markasına ait.sevgiler..

      Sil
    2. bende bayildim ona nerden bulucaz?? super o uzun hirka almam lazim!!!

      Sil
    3. BNG magazasının adreslerine http://www.bng-design.com/tr.html sitesinden ulasabilirsiniz

      Sil
  3. Son dizisinin bu akşam ki (20.02.2012) bölümünde Alevin giydiğisarı gömlek ile ucuk yeşil montun markası lütfennnnn....

    YanıtlaSil
  4. gomlek ECE SALICI,mont SCOTCH&SODA

    YanıtlaSil