5 Aralık 2011 Pazartesi

MUCİZEVİ AYAK KREMİ

Malum yas ilerledikce insan vucudu bazı degisikliklere maruz kalıyor.Sanırım bu degisimlerden en cok nasibini alanlardan biri de govdemizin tum yukunun bindigi ayaklarımız.Gecen yazdan beri topuklarımda olusmaya baslayan sertlesmeden sikayetciydim.Hangi kremi kullandıysam ise yaramadı.Bundan 1 ay once internette gezerken Kerasal ürünlerine rastladım,ürünlerle ilgili cok iyi yorumlar vardı bende denemeye karar verdim.Yaklasık bir aydır kullanıyorum ve ayaklarım pamuk gibi oldu.
Ben ponza macunu olarak satılan urunu ile ultra 20 gunluk nemlendiricisini kullanıyorum.Sizde size uygun urunu sitesinden bakarak secebilirsiniz.Turkiye'de eczanelerde satılıyormus,ustelik fiyatları da cok uygun.Detaylı bilgi almak isteyenler icin; http://www.kerasal.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder