24 Aralık 2011 Cumartesi

Sevgili Noel Baba,

Bu sene cok uslu bir kız oldum.Bir kac kisiye kotu seyler soylemis olabilirim ama bil ki ben soylemissem haketmislerdir.Bir kac kisi icin de icimden kotu seyler gecirmis olabilirim ki insanlık hali demek lazım sende tum sene gorusyosun sonucta ne edepsiz insanlar var suc dusunende diil ki dusundurende di mi ama?Sonucta anneme babama sorarsan herzamanki gibi bu sene de muhtesem bir cocuktum hatta her senekinden daha bile muhtesemdim sanırım.Kardesime sorarsan gectigimiz sene bizi birbirimize daha da yakınlastırdı, muhakkak o da benim dunyanın en iyi ablası oldugumu soyleyecektir ki,haklıdır.Teyzemlerden 10'ar puan alırım orası garanti bu sene ev organizasyonu,yemek ve idare derslerinden gectim cunku.Arkadaslarım desen her nekadar kilometrelerce uzaktada olsam hepsinden,hicbirini unutmadım,ihmal etmedim ve cok ozledim.Yeni arkadaslarıma turkce ogrettim ve babamın tembihledigi uzere saclarını cekmedim.Bu aksam sutunle kurabiyelerini sominenin onunden alabilirsin.Benim hediye listem ise soyle;
Brian Atwood-Claudia
Proenza Schouler-PS1 large leather
Balmain-bustier
Alexander McQueen-Palto
Simdi ben aksama kadar bunlar icin kac milyon tane kurabiye koymam gerektigini hesaplıycam.Aksama gorusuruz..MUTLU NOELLER!

4 yorum:

  1. MUTLU VE GÜZEL SENELER DİLİYORUM EFSUNCUMM METEYE SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. ayakkabı ya bıttım benım yerımede kurabiye yap banada ayakkabı getırsın:)))

    YanıtlaSil
  3. ayakkabıya bıttıgıme gore kımım ben mık faren:)))seni sewiyorum

    YanıtlaSil
  4. sanırım mor çanta ve oooooo ayakkabı için noel babayı ben çoktan kaçırdım :) :p_nihal

    YanıtlaSil